FAQ

Najczęstsze pytania na które zbiorczo udzielamy odpowiedzi. Prosimy się zapoznać i uwzględnić zasady znajdujące się poniżej oraz w Regulaminie.

Najważniejsza zmiana to skrócenie czasu pracy infolinii oraz całkowite zabranie numeru dostępnego 24 h.
Jeżeli uważasz, że na liście powinny znaleźć się inne ciekawe pytania – wyślij sugestię na nasz adres mailowy: esefce24@gmail.com

Wszystkie informacje znajdziecie na stronie www.sfc24.com.pl oraz grupie FB- SFC24 Aktualności

  1. strona www.sfc24.com.pl
  2. Portale społecznościowe
    FB strona – SFC 24
    FB grupa – SFC24 Aktualności
    Insta – SFC24_1997
  3. Kontakt telefoniczny
    Infolinia
    607 300 601 od poniedziałku do piątku od 12:00 do 18:00
  4. Wiadomości
    Messenger, instagram, google, tiktok, X – nie odpowiadamy
    obowiązuje mail – esefce24@gmail.com
    lub 607 300 601 (poniedziałek- piątek od 12:00 do 18:00)
  5. Czy poza wykupieniem dostępu jest jakaś inna opłata członkowska?
    Tak, 40 zł – ale aktualnie trwa promocja i wstąpienie do klubu SFC24 to 0zł
  6. Czy mogę wejść na siłownię ze znajomym, dzieckiem, rodzicem/opiekunem?
    – Tak, ale zgłoście to wiadomościami SMS (wpuszczający i wchodzący) na nr tel. 607 300 601 wpisując poniższy schemat:
    Jan Kowalski, wchodzę z Anną Nowak w celu obejrzenia siłowni w Warszawie, w dniu 28.10.2024 o godzinie 15:40.
    Takiego SMS-a wysyła również osoba która wpuszcza, tj.
    Anna Nowak, wpuszczam Jana Kowalskiego w celu obejrzenia siłowni w Warszawie, w dniu 28.10.2024 o godzinie 15:40.
    TYLKO PRAWIDŁOWE TRZYMANIE SIĘ TEJ PROCEDURY JEST GWARANCJĄ UNIKNIĘCIA KARY I UTRZYMANIA DOSTĘPU

    UWAGA!

    – Osoba ta, może poczekać na Ciebie w siłowni zmieniając obuwie (lub zostawiając obuwie w szatni). Kategorycznie nie może trenować oraz korzystać ze sprzętów do treningów
    – Za osobę wpuszczaną odpowiada wpuszczający – za niedopilnowanie swojego „gościa” osoba wpuszczająca traci natychmiastowy wstęp do siłowni
    – Osoba wpuszczająca odpowiada za ew. szkody wyrządzone przez „wpuszczonego” oraz za inne naruszenia regulaminu siłowni (> Patrz zakładka REGULAMIN na www.sfc24.com.pl
  7. Czy mogę obejrzeć siłownię, przetestować sprzęt nie kupując miesięcznego dostępu?
    – Tak, ale wejście na siłownię i korzystanie ze sprzętu jest równoznaczne z treningiem – musisz wykupić wstęp jednorazowy > Patrz zakładka CENNIK na www.sfc24.com.pl
    – Jeżeli chcesz obejrzeć siłownię ale nie ćwiczyć i nie używać sprzętu – Patrz pkt. 6 – jaka jest procedura wejścia jako „gość”. Pamiętaj, że kategorycznie obowiązuje cię regulamin (m.in. zmiana obuwia/zostawienie obuwie w szatni, brak możliwości trenowania i korzystania ze sprzętów do treningów – jeżeli chcesz potrenować na próbę lub testować sprzęt, wykup dostęp jednodniowy)
  8. Czy koniecznie muszę zmieniać obuwie?
    – Obowiązuje kategoryczna zmiana obuwia, stroju na sportowy oraz używanie własnych ręczników przy korzystaniu z maszyn.
  9. Czy ktoś może mi zwracać uwagę jak ćwiczyć lub zabronić wykonywania ćwiczeń w klubie?
    – Tak – obsługa klubu oraz każdy trener, jeżeli nie stosujesz regulaminu, zasad bezpieczeństwa oraz stwarzasz zagrożenie dla siebie lub innych.
  10. Obsługa ma prawo naliczyć opłatę za brak przestrzegania regulaminu.
    120 zł – opłata za brak zmiany obuwia.
    120 zł – opłata za sprzątanie po klubowiczu (brak odkładania ciężarów, rażące naruszenie zasad porządku lub higieny oraz inne naruszenie zasad regulaminu)
    1000 zł – opłata za trening w niezmienionym obuwiu na sprzęcie Cardio.
    1000 zł – opłata za nieautoryzowane wejście
    1000 zł – opłata za nieautoryzowane wpuszczenie osoby nie mającej ważnego dostępu
  11. Przedłużamy dostęp co 6 miesięcy osobom posiadającym ważny benefit.
  12. Kiedy mogę zacząć trenować?
    – Jeżeli jesteś pełnoletni – Natychmiast po wykupieniu dostęp w naszej aplikacji (szukaj aplikacji OOS w sklepie Google Play oraz AppStore lub zeskanuj kod QR przed klubem)
    – Jeżeli nie jesteś pełnoletni – musisz uzyskać dodatkowo zgodę rodzica/prawnego opiekuna (wymagana jest pisemna zgodą oraz pisemna informacja o braku przeciwwskazań do treningu).
  13. Czy muszę podpisać jakąś umowę lub inne dokumenty?
    – Jeżeli jesteś pełnoletni – Nie. Rejestrując się w aplikacji i wykupując dostęp akceptujesz regulamin i cennik siłowni.
    – Jeżeli nie jesteś pełnoletni – musisz uzyskać zgodę rodzica/prawnego opiekuna (wymagana jest pisemna zgodą oraz pisemna informacja o braku przeciwwskazań do treningu).
  14. Ile kosztuje korzystanie z siłowni?
    – Aktualny cennik jest na stronie www.sfc24.com.pl
  15. Czy kupując dostęp do siłowni mogę korzystać z każdego klubu SFC24?
    – Tak, twój kod działa w każdym naszym klubie
  16. Czy na zajęcia grupowe mogę wejść z kartą Benefit (MultiSport, FitProfit i Medicover)?
    – Tak, o ile stosujesz się do warunków korzystania z wymienionych kart
  17. Korzystanie z karty Multisport i Fitprofit – musisz zarejestrować swoją wizytę na recepcji w klubie lub przez sms – tel. 607 300 601 (poniedziałek- piątek 12:00-18:00).
  18. Korzystanie z karty Medicover – musisz zarejestrować swoją wizytę na recepcji w klubie w aplikacji lub wysyłając SMS – tel. 607 300 601 (poniedziałek- piątek 12:00-18:00).
  19. Wykupienie / Przedłużenie karnetu- w jaki sposób?
    – Wykupienie / Przedłużenie dostępu jest możliwe wyłącznie przez aplikacje (wyjątek karty benefit: MultiSport, FitProfit i Medicover)
    – Brak możliwości przedłużania dostępu do klubu przez obsługę. Możesz to zrobić wyłącznie w aplikacji.
    – Kontakt SMS wyłącznie dla posiadaczy kart MultiSport, FitProfit i Medicover – tel. 607 300 601 dla benefitów (poniedziałek- piątek 12:00-18:00).
    – W wyjątkowych sytuacjach możemy wydać kartę dostępu, bez posiadania aplikacji (Osoby niepełnosprawne, inne szczególne przypadki)
    – Ile trwa przyznanie dostępu od jego opłacenia? Natychmiast, dzięki posiadanej aplikacji
  20. Czy sauna i solarium jest w cenie karnetu?
    – Nie, dodatkowa opłata według cennika.
  21. Czy mogę kupić karnet nie mając 18 lat?
    – W pierwszej kolejności wymagany jest kontakt opiekuna prawnego na numer 607 300 601 (poniedziałek- piątek 12:00-18:00).
    – Wstęp na siłownię wyłącznie za pisemną zgodą rodziców oraz pisemną informacją i podpisem rodziców lub opiekunów o braku przeciwwskazań do treningu.
  22. Czy posiadacie rabaty dla uczniów/studentów/emerytów
    – Nie. Ceny karnetów są bardzo niskie i przystępne dla każdego a środki z karnetów pozwalają nam ciągle ulepszać nasze kluby specjalnie dla Ciebie.
  23. Darmowy karnet.
    – Dla osób, których finanse nie pozwalają na zakup karnetu. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie.
    – Raz w roku przydzielamy określoną ilość darmowych karnetów.
    – Ilość ogłaszana jest na początku roku kalendarzowego.
  24. Czy mogę zawiesić karnet w wypadku wyjazdu/kontuzji?
    – Tak, usługa płatna według cennika (Obowiązuje określona ilość dni zawieszenia karnetu) – Kwota to 20 zł za zawieszenie karnetu. Płatność BLIK na numer 607 300 601 + informacja mailowa esefce24@gmail.com, tel., SMS na nr 607 300 601.
    Przykład: „Jan Kowalski, posiadam dostęp do 29.11.2024. Zawieszam od 20.11.2024 do 6.12.2024, Wykonałem przelew BLIK 20.11.2024.”
    – Pamiętaj, że okres zawieszenia nie może być dłuższy niż 30 dni a wznowienie nie może nastąpić później niż 30 dni od końca ważności pierwotnego okresu dostępu.
  25. Co wchodzi w cenę dostępu do klubów SFC24?
    – dostęp do siłowni 24 h oraz wstęp na treningi oznaczone w harmonogramie jako bezpłatne (dostępne na stronie www.sfc24.com.pl. w zakładce harmonogram)
  26. Czy w klubie jest trener? Są trenerzy personalni. Patrz zakładka trenerzy na www.sfc24.com.pl
  27. Czy można uzyskać darmowe porady treningowe?
    – Tak. Podstawowy trening na maszynach + prawidłowe ułożenie ciała podczas treningu.
    – Porady do maksymalnie 10 minut. Należy się umówić.
  28. Czy w odbywają się zajęcia grupowe dla początkujących?
    – Zajęcia są dostosowane do różnych poziomów trenujących. Patrz HARMONOGRAM na www.sfc24.com.pl lub osobiście pytaj u trenera.
  29. Jakie zajęcia grupowe są w SFC24?
    – Rodzaje zajęć są zależne od lokalizacji. Patrz HARMONOGRAM na www.sfc24.com.pl lub osobiście pytaj u trenera.
  30. Czy otrzymam fakturę?
    – Tak. Automatycznie z sfc24.oos.pl
  31. Czy na przyznanym jednym dostępie może wejść kilka osób?
    – To zależy. Jeżeli umożliwisz wejście innym osobom twój dostęp zostanie zablokowany z brakiem możliwości odnowienia.
    – Pamiętaj, że klub jest pod nadzorem kamer i zaawansowanych czujników obecności. System wykrywa automatycznie nieautoryzowane wejścia …nie musimy oglądać nagrań z całego dnia żeby to wychwycić.
    – W szczególnych przypadkach może wprowadzić swoje dziecko, opiekuna, znajomego – musisz wtedy zastosować specjalną procedurę wejścia dla „gościa” opisaną w pkt. 6 FAQ – tylko to uchroni cię przed utratą dostępu i innymi konsekwencjami.
  32. Karnet rodzinny, cennik, promocje
    – Wszystkie informacje znajdują się na stronie www.SFC24.com.pl w zakładce CENNIK.
  33. Informacja dla trenerów personalnych.
    – Jakie są opłaty za prowadzenie treningów personalnych? Brak opłat. Wymagamy opłaty za dostęp 30 dniowy zarówno dla trenera jak i podopiecznego
    – Trenerów nie obowiązują karnety 90 dniowe oraz promocje.
    – Wstęp do klubu za pomocą aplikacji (Trenerzy podlegają tym samym procedurom wejścia – tylko przez aplikację)
  34. Jak otworzę drzwi do siłowni?
    – Otrzymasz kod QR generowany w aplikacji
    – Każdy z klubowiczów musi zawsze korzystać ze swojego telefonu
    – System otworzy drzwi jeśli czytnik prawidłowo odczyta kod (rozjaśnij dostatecznie ekran telefonu, przyłóż prawidłowo kod do czytnika)
  35. Jak wyjść z siłowni?
    – użyj swojego indywidualnego kodu QR z aplikacji
    – Jeżeli wejdziesz z kimś na siłownie, bez użycia własnego kodu QR – nie będziesz mógł wyjść (system nie będzie wiedział, że jesteś wew. siłowni)
    – Jeżeli wyjdziesz z kimś z siłowni bez użycia własnego kodu QR – nie będziesz mógł wejść ponownie (system nie będzie widział twojej obecności w klubie)\
  36. Kto jest właścicielem siłowni?
    – właścicielem Siłowni jest Ada i Leszek
    – pamiętaj, że nawet właściciele nigdy nie pobierają gotówki za włączenie/przedłużenie dostępu do siłowni. Możesz to zrobić wyłącznie w aplikacji.
  37. Adresy klubów SFC24
    – 08-400 Garwolin, ul. Mazowiecka 22 (siedziba SFC24- NIP 7162335711)
    – 01-201 Warszawa, ul. Wolska 19/25
    – 05-402 Otwock, ul. Kraszewskiego 83

    Drodzy klubowicze!
    Pamiętajcie, że siłownia to miejsce, gdzie wszyscy zaczynamy lub zaczynaliśmy od zera, wspierajmy się nawzajem i celebrujemy małe i wielkie sukcesy.
    Bądźmy dla siebie wyrozumiali, pomocni i uśmiechnięci – to najlepsza zasada, jaką możemy wspólnie przestrzegać. 😊
    Ada i Leszek

Pobierz aplikację i dołącz do SFC24

INFOLINIA

Masz pytania ? Skontaktuj się z nami

607 300 601

Infolinia dostępna

od Poniedziałku do Piątku
w godzinach 12:00 - 18:00

Kontakt 24/7

E-mail: esefce24@gmail.com